Wbrew obiegowym opiniom upadłości konsumenckiej nie należy się bać. Dla dłużnika, który nie jest w stanie spłacić podjętych kredytów, nękanego egzekucjami i opędzającego się od komorników, to jedyna szansa na wyjście ze spirali długów.
Zanim jednak wystąpimy do sądu o upadłość, warto wiedzieć, jak się do niej przygotować, żeby uniknąć błędów i przykrych konsekwencji prawnych.
Celem upadłości konsumenckiej jest oddłużenie konsumenta, a zaspokojenie wierzycieli przesunięte jest na drugi plan. I tym się różni upadłość konsumencka od upadłości firm. To często pozwala dłużnikom wyjść z szarej strefy i rozpocząć „drugie życie”. Co zatem warto wiedzieć o tej procedurze?
10 rzeczy, które warto wiedzieć o upadłości konsumenckiej – artykuł poradnikowy w serwie di24.com.pl autorstwa Małgorzaty Anisimowicz, prezes zarządu PMR Restrukturyzacje i kwalifikowanego doradcy restrukturyzacyjnego.
Zadzwoń:
+48 22-30-05-105
+48 22-30-05-106 (fax)
Napisz:
kancelaria@pmr-restrukturyzacje.pl
Odwiedź nas:
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
Godziny przyjęć interesantów:
Pon-Pią: 9:00 - 13:00
Środa: 13:00 - 16:00
Znajdź nas na Facebooku
Znajdź nas na Instagramie
PMR Restrukturyzacje S.A. @ 2024