Znajdź nas na Facebooku

Znajdź nas na Instagramie

PMR w mediach: 1716

Ruchomości – sprzęt i pojazdy rolne

Syndyk masy upadłości ma do sprzedania ruchomości w postaci sprzętów i pojazdów rolnych w postaci:

numer inw.
Ruchomość 100% wartości


cena wywoławcza
1kombajn Bizon Z 056 z 1986 r.6 900,00 zł
4przyczepa ciężarowa rolnicza Piława Górna D-44 o nr rej.DJA 152PP1 200,00 zł
5 rozsiewacz dwutalerzowy nawozéw Tytan „Strumyk” S800 z 2014 r., 980,00 zł
10opryskiwacz zawieszany ZAKŁAD MECHANIKI MASZYN i URZĄDZEŃ Zbuczyn P 329 z 2013 r750,00 zł

Cena wywoławcza za cało ruchomości wynosi: 9 830,00 zł

Możliwość sprzedaży wszystkich przedmiotów w komplecie lub pojedyncze wybrane przez oferenta urządzenia/maszyny.

Sprzedaż organizowana w formie przetargu. Możliwość oględzin po wcześniejszym umówieniu terminu.

I. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest:
a) złożenie pisemnej oferty spełniającej warunki Regulaminu w zamkniętej kopercie w terminie do 18 listopada 2024 r. do godziny 15:00.

b) wniesienie wadium w kwocie odpowiadającej 10% (słownie: dziesięć procent) ceny wywoławczej przedmiotu przetargu na rachunek bankowy prowadzony dla Masy upadłości pod numerem 69 2490 0005 0000 4000 7485 9519 w terminie do 18 listopada 2024 r do godziny 15:00

II. Oferta powinna zawierać:

  1. datę sporządzenia oferty,
  2. imię i nazwisko Oferenta, status prawny, adres wraz z numerem kontaktowym,
  3. zaoferowaną cenę nabycia wraz z wymienieniem przedmiotu przetargu, nie niższą od ceny wywoławczej, z podaniem sposobu i terminu jej zapłaty,
  4. potwierdzenie wpłaty wadium na rachunek bankowy Masy upadłości,
  5. wskazane rachunku bankowego, na które ma być zwrócona kwota wadium wobec niewybrania oferty danego Oferenta,
  6. oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotu przetargu,
  7. oświadczenie, że Oferent nie należy do osób wyłączonych z możliwości składania ofert treścią paragrafu V ust. 2 Regulaminu,
  8. oświadczenie, że Oferent zapoznał się z Regulaminem i nie zgłasza zastrzeżeń do jego treści,
  9. oświadczenie o świadomości skutków sprzedaży składników Masy upadłości w postępowaniu upadłościowym,
  10. oświadczenie o zobowiązaniu się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z zawarciem umowy sprzedaży ruchomości,
  11. oświadczenie o przyjęciu do wiadomości i zrozumieniu sposobu informowania przez Syndyka masy upadłości o ewentualnym postępowaniu aukcyjnym,
  12. w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika, odpis udzielonego pełnomocnictwa.
  13. Oświadczenie o zgodzie na komunikację drogą mailową na adres.
  14. Podpis oferenta na ofercie.

PMR w mediach

9+
lat na rynku

100+
postępowań

1000+
klientów

Formularz kontaktowy

    Administratorem Państwa danych osobowych, które zostały umieszczone w formularzu kontaktowym, jest PMR Restrukturyzacje S.A. z siedzibą w Warszawie. Przekazane dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytanie. Informacje o Państwa prawach, podstawie prawnej przetwarzania danych osobowych oraz okresie ich przechowywania »znajdują się tutaj.

    Zadzwoń:
    +48 22-30-05-105
    +48 22-30-05-106 (fax)

    Napisz:
    kancelaria@pmr-restrukturyzacje.pl

    Odwiedź nas:
    ul. Prosta 70
    00-838 Warszawa

    Godziny przyjęć interesantów:
    Pon-Pią: 9:00 - 13:00
    Środa: 13:00 - 16:00

    Znajdź nas na Facebooku

    Znajdź nas na Instagramie

    PMR Restrukturyzacje S.A. @ 2024

    pl_PLPolish