Wbrew obiegowym opiniom upadłości konsumenckiej nie należy się bać. Dla dłużnika, który nie jest w stanie spłacić podjętych kredytów, nękanego egzekucjami i opędzającego się od komorników, to jedyna szansa na wyjście ze spirali długów.
Zanim jednak wystąpimy do sądu o upadłość, warto wiedzieć, jak się do niej przygotować, żeby uniknąć błędów i przykrych konsekwencji prawnych.
Celem upadłości konsumenckiej jest oddłużenie konsumenta, a zaspokojenie wierzycieli przesunięte jest na drugi plan. I tym się różni upadłość konsumencka od upadłości firm. To często pozwala dłużnikom wyjść z szarej strefy i rozpocząć „drugie życie”. Co zatem warto wiedzieć o tej procedurze?
10 rzeczy, które warto wiedzieć o upadłości konsumenckiej – artykuł poradnikowy w serwie di24.com.pl autorstwa Małgorzaty Anisimowicz, prezes zarządu PMR Restrukturyzacje i kwalifikowanego doradcy restrukturyzacyjnego.
Дзвони:
+48 22-30-05-105
+48 22-30-05-106 (факс)
Пиши:
kancelaria@pmr-restrukturyzacje.pl
Приходьте до нас:
Вулиця Проста, 70
00-838 Варшава
Години відвідування:
З понеділка по п'ятницю: 9:00 - 13:00
Середа: 13:00 - 16:00
Знайдіть нас на Facebook
Шукайте нас в Instagram
PMR Restructuring S.A. @ 2024